Dėvėti rūbai – mada, kuri nežada trauktis

Dėvėti rūbai – mada, kuri nežada trauktis

Pastaruosius kelerius metus apie tvarumą mados ir grožio industrijoje kalbama vis garsiau ir dažniau. Šiuolaikiniame jo suvokime žaidžia daug kintamųjų: sąmoningas vartojimas, ekologija, natūralumas, dėmesys ribotiems gamtos ištekliams... Tačiau kalbant apie tvarumą labai svarbu pastebėti, kad kintantis vartotojų požiūris diktuoja ir tikrus, ilgalaikius rinkos pokyčius.

Prognozuojama, kad per ateinančius penkerius metus dėvėtų rūbų pardavimai išaugs net vienuoliką kartų daugiau, nei naujų. Kodėl galima tikėtis tokio augimo ir ką jis reikš rūbų pardavėjams? 

Vartotojo poreikių centre – unikalumas

Greitoji mada prie rinkos pokyčių prisitaiko žaibišku greičiu. Rūbai, kuriuos matome ant aukštosios mados podiumų, jau po keleto savaičių tampa prieinami kiekvienam. Jie džiugina akį, „nekerta“ per piniginę ir leidžia pasijusti tikromis mados ikonomis... Tačiau išėję į pasivaikščioti didmiestyje, tikėtina, sutiksime dar vieną ar kelis žmones, apsivilkusius identišką rūbą.

Kur dingo unikalumas?

Priešingai, nei greitoji mada, tiksliniuose regionuose kepanti naujus leidimus ypač didelėmis apimtimis, dėvėti rūbai atkabina vartotoją nuo žaibiškai ateinančių ir praeinančių mados tendencijų. Jie „atstovauja“ viso pasaulio dizainerius ir gamintojus, turi aukštesnę kokybės kartelę bei siūlo laikui nepavaldų stilių, kirpimų ir siluetų spektrą. Todėl pirkėjas, apsilankęs dėvėtų rūbų parduotuvėje, gali susitelkti ne į rinkos tendencijas, o į asmeninius poreikius bei kokybės standartus.

Tvari mada atspindi modernaus vartotojo vertybes

Nors daugeliui vyresnės kartos atstovų dėvėti rūbai kelia neigiamas asociacijas, jaunoji karta juos mėgsta ne tik dėl asmeninių, bet ir dėl etinių priežasčių. Egzistuoja nemažai mokslinių ir rinkos tyrimų, kuriuose pabrėžiamas vis didėjantis Y (gim. 1984-2003 m.) ir Z (gim. 2003 m. ir vėliau) kartų dėmesys taršos ir masinio vartojimo problemai. Tai daro didelę įtaką ir pirkimo įpročiams: žmonės vis dažniau renkasi dėvėtus rūbus vietoje naujų, tikėdamiesi, kad šis judėjimas paskatins greitosios mados įmones mažinti gamybos apimtis ir labiau tausoti gamtą.

Dar vienas svarbus rodiklis vertybių skalėje – mados industrijos gigantų sudaromos darbo sąlygos. Vis dažniau išgirstame apie įdarbinamus vaikus, kenksmingą darbo aplinką, juokingai mažą darbo atlygį fabrikų darbuotojams. Tai svarbūs pavojaus ženklai jaunųjų kartų atstovams, kuriems labai svarbi ne tik planetos, bet ir žmonių ateitis.

Svarbus sėkmės recepto ingredientas – prekyba internetu

Lengva ir patogi prieiga šiuolaikiniam vartotojui labai svarbi. Užuot sklaidę šimtus pakabų, pirkėjai labiau linkę ieškoti rūbų internetiniuose kataloguose. Tai pardavėjams suteikia galimybę pasiekti vartotojus visoje šalyje ar net pasaulyje, o pirkėjams leidžia filtrų pagalba susiaurinti paiešką iki norimos rūbo spalvos, dydžio, audinio ir kitų kintamųjų. Be to, pardavėjams taip pat svarbu nepamiršti, kad egzistuoja ir dėvėtų drabužių didmena, mat neišparduotus rūbus gamintojai nori perparduoti žemesnėmis kainomis. Įsigijus prekes per didmenininės prekybos atstovus, vartotojams galima pasiūlyti tokį dydžių asortimentą, kuriuo gali pasigirti reta dėvėtų rūbų parduotuvė.

Internetinės prekybos sėkmę liudija ir statistika, pateikianti ne vieną pavyzdį, kaip dėvėtų rūbų parduotuvių pelnas kasmet šokteli dvigubai, trigubai ar net keturgubai. Šie pastebėjimai neša liūdną žinią greitosios mados atstovams, tačiau prognozuojama, kad dėvėtų ir perparduodamų rūbų populiarumas visame pasaulyje tik augs.

Atsižvelgiant į pokyčius, vykstančius mados rinkoje, Vintamode bendradarbiauja su įvairaus dydžio bei stiliaus drabužių prekeiviais ir užsiima naujų bei dėvėtų rūbų paieškomis visoje Europoje. Mes įsiklausome į klientų poreikius ir tiekiame drabužių didmeną, pagrįstą puikiu kainos ir kokybės santykiu.

  

  • Prenumeruok ir gauk 10% pirmam apsipirkimui

    privatumo politika

    Prenumeruok ir gauk informaciją apie mūsų naujausius pasiūlymus ir nuolaidas!prenumeruoti